32 månader

du och jag älsk, vad skulle jag göra utan dig? hoppas att du förstår att jag verkligen uppskattar de uppoffringar du gjort för mig, och det underbaraste är att du gjort dem av egen fri vilja. givetvis har jag även gjort mina av egen vilja, något annat skulle aldrig falla mig in.

du gör mina drömma till verklighet och du skapar nya drömma, framtids drömmar, för mig för varje dag som går..

du tröstar mig när jag är ledsen, du är en av dem få som faktiskt vet hr man får mig att le..

du bryr dig inte om vad andra tycker, och är betydligt starkare än jag, vilket även hjälper mig att nå upp till ytan.

det är du, och bara du, som bett mig att skita i alla dem som enbart verkar vara ute efter att förstöra, att ignorera de som misslyckats tidigare

de finns inget underbarare än att vakna och se dig sova i jämte mig, att känna dina starka armar hålla om mig.. att veta att du finns där för mig.. alltid.. <3

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Gulli gull! ..

2008-12-16 @ 08:33:01
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0