Biljetterna är

Bokade och klara:) med andra ord den 25te blir en härlig kväll ute med min älskade emma! gubben bestämde sig för att enbart följa med till förfesten, nykter, och köra istället.. då de finns mycket folk han inte vill träffa.., samma sak för mig dock.. men de kan vi nog lösa där och då;)

har kollat på avslutningen med.. mimmie va såååh duktig!<3 nu väntar jag på bussen hem.. när jag kommer till moheda ska jag  först till banken och sen till mormor:) najs! gubben är inte vaken riktigt ännu.. han va vaken hela morgonen med mig:)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Är det sant? Har du gått näthandel? Då kanske du kan hjälpa mig med en heeeel del saker Joanna! : ) Du kan väl adda min MSN (ovan)

2008-12-19 @ 14:35:13
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Emma

gumman vi är nog bara du, jag, linus, bejje, christian, frida och en tjej från fridas klass innan tror jag hemme hos christian och frida om det går fint... så löser vi det med vem som kör mamma kan köra en bil och om andreas kunde köra en bil in blir det juh jätte bra... men sen kan vi juh ta bussen hem, men mamma sa även att hon kunde hämta om det var så... puss på dig söt..

2008-12-20 @ 11:45:28
Postat av: Plastis

Hoppas att du och Emma får en trevlig kväll. Julkramar till dig och Gubben

2008-12-20 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0