inte en lugn stund!

nåja, fick bilderna klara och även annonserna igår, och APU uppgiften, religionen hade mimmie gjort, så gjorde klart de sista på min håltimme idag, pluggade även inför provet men tror bara de gick sådär:/ men svaradepå de mästa i alf. borde få G!

ikväll blir de svenska för hela slanten, mimmie trodde även att train spotting skulle vara klart tills imorgon (eng B) men vi kom överens att eftersm lektionen var inställd idag så skiter vi i den och gör den tills onsdag istället.

på onsdag va de visst även musikprov, de komme gå åt skogen då de handlar om toner och klanger osv.. suck!

i morgon kommer en pålla till min som ska stå här ett tag, ett dräcktigt sto, närmare bestämt maricas sto, som varit ute på foder, men då tanten som lånade henne tyckte att de va onödigt att ge hästrna mat, så svalt en av hästarna ihjäl och polisen har nu varit och plockat dem osv.. de finns faen människor till allt!!!!! jävla idioter säger jag bara:(

Maffia har lekt med lennox idag med:) gick kanon, krängde på honom en nosgrimma och spände åt till en början, känner trots allt min vovve, men den behövdes inte, han blev stormkär direkt! (lättnad!)

nu är gubben inne och matar tiny och jag lagar mat, så måste springa! ha de gytt! kram:)

(ingen som är sugen på en fodervalp?:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0