mycket att göra..

väldigt mycket för en söndag kväll, men så går de när man skjuter upp saker hela tiden!

har för de första 203 nya bilder på valpar och barnvaktandet igår, som ska gås igenom, förminskas, laddas upp på bdb ( som föresten har lösenord nu, fråga så får ni de:)) skickas till en massa människor, göras om till annons bilder och läggas in i nya annonser.

sen hade jag visst prov i morgon i organisation och ledarskap ? (eeh?) inga böcker hemma så kommer få göra de i morgon på morgonen, sen har jag min stora APU uppgift som jag kom på skulle varit inne i fredags, håller tummarna för att de är snälla nog att inte strycka mig när jag skickar de i morgon på morgonen, men de måste ju göras med.. suck..

sen kom jag på att jag har en 250 sidors roman, som jag läst 30 sidor i, som ska vara utläst i morgon, på svenska i alf! engelska tar så mkt längre tid.. ska även skriva en hel del om författaren och sen skulle jag vara påläst om en annan författare som jag inte ens minns vad han heter för att kunna hålla en muntlig redovisning.. SUCK!

måste även duscha och göra mig anständig ( såg igår att mina ögonbryn lever sitt eget liv efter en vecka i sängen:P)

mina vänner, de kommer bli en lång natt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0