resten av tiden

den 25te, juldagen:
Jag och emma va ute och härjade en runda..som väntat va de mycket folk.. de som va lite mer oväntat varväl att vi råkade få en hel ruta med krossat glas över oss.. en sån lång skärva trillade ner och ställde sig så jäkla snyggt i mina stövletter:P hehe! men vi kom oskadda därifrån i alf;)
förfesten va hos Kristian (hrm eller stavar han med C?) emmas broder.. där även hans dam va, hennes klass kompis, emma, linus (emmas gubbe) och 3 andra killar vid namn Beje, andreas och mathildas mammas kusin som jag inte minns vad han hette:P emma vet så hon får kommentera de^^ och så klart min gubbe satt oxå med en stund.. han fick även äran att köra oss dit och hem.. då han inte ville följa med pga en rad människor som man hälst slipper träffa kunde ev va där och själva grejen att han faktiskt inte ville! lite stolt över honom samtidigt som de hade vatt skit kul om han hade följt med! jaja väl på Oléo hade vi skit kul i alf, och tiden gick som vanligt fort:) sen blev de en ragga runda för att hitta lite pucko innan vi snällt kunde åka hem!

den26te:
gubben sov till sådär halv 1 och jag gick upp vid 9:P hehe så underbart att man nästintill aldrig blir bakis:) gjorde de vanliga vardags grejerna som innebär allt som har med hästar, hundar och valpar att göra och sen for vi in och hjälpte gubbens päron med hjälp av ny dator och skärm.. fick äve stanna till för pucko och hundmat:P sen dumpade vi av den och åkte hem så kom emma och linus och tittade på sin lilla krabat och snackade skit:) efter de blev de en runda till moheda för att hämta pizza till gubben och pommes till mig.. lite orättvist att han med fick bakismat^^ men han mådde inte så toppen.. troligen beroende på att han sovigt jämte en avdäckad mig:P sen bar de av till hans päron igen för att instalera en hel del på deras nya ögonsten:)

den27de:
vi latade oss fram till typ 3, då bar de av ner till pappa.. åt lite potatismos och fiskpinnar ihop med pappa+ fru och barn:P lekte lite med schäfer bebbarna och gubbe och pappa diskuterade grafikkort, datorer och spel som alltid.. efter de åkte vi till hans pron en unda för att kolla läget och överlämna en stackars ensam och bortglömd julklapp som gubben hittade i räkningslådan:P en luten gubbe som man ska dra av huvudet på och vattna så ska de växa upp massa gräs^^  hehe en sån fick gubbens mor.. :D sen hem och så kom emma+ mammi.. de va här en bra stund och sen åkte jag med emma hem.. satt och pillade med winnies päls en bra stund.. är sååå glad att vi inte har långhåriga hundar:P även om jag har märkt att maffia har ganska bra med underull redan nu^^ de blev en runda till växjö för att köpa ostbågar.. helt underbart:) du måste flytta hem snart gumman!<3 saknar dig galet när du är borta!

den28onde:
hrm de är ju faktiskt idag:P har vatt ute och gett pållarna mat oh gubben har fixat med vovvarna.. jag och vilja har vatt ute och tränat och lekt en stund i de fina men ganska kalla vädret (älskar de!) nu är gubben och kör cross en runda..kan han behöva:) och sen skulle han fixa bil+släp så skulle vi åka och se om bonden va hemma så hästarna får lite mer mat:) hundarna ligger här på sängen, precis framför elden och myser.. valparna sover (FÖR en gångs skull!) och är för den delen 7 veckor idag:) 4 sålda, 4 kvar+tiny (som väger 1.7 kg nu!) kommer ev en familj och kollar på Montana i morgon:)  nehe.. ska väl ägna mig åt något nyttigt jag med.. som att äta frukost kanske och pyssla lite här hemma..

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0