snart jul lov!

ja väldigt snart är det jul lov, och för en gångs skulle märks de även i skolan! helt underbart att ta de lugnt, mennu börjar de bli lite segt.. vill åka hem och lägga mig igen!

fick återbud på dakota igår, va väl inte helt oväntat, i alf så bestämde jag och emma att hon tar henne istället och så får jag försöka hitta nytt hem till Arizona istället, vilket känns skit bra, samtidigt som de är lite jobbigt att återigen ha 5 puppisar utan hem, men ni vet vad de säger.. ta aldrig en kull om du inte är berädd att behålla hela kullen själv;)

igår ringda daisys uppfödare upp oss, vi pratade med honom i en timme, gud så trevlig han var! har inte pratat med honom innan utan detta var första gången, och de kom som en glad överaskning att han tyckte att vår kull blivigt super bra:D vi är givetvis stolta över den men kul när andra ser de med! dock har han lagt ner amstaff och kör på staffe nu, men kul i alf! han va glad att vi behöll lite blod från de linjerna med lät de som:P

trött som bara den är man men! jag och gubben gick i däck vid 18:00 igår kväll:P hehe då va vi helt slut.. upp en snabbis vid 9 igen och sen sova resten av natten^¨ dock är jag skit trött idag!

men snart har man en lektion i alf:P har bara haft lite musik än så länge och varit här sen halv 9, SEGT! vill hem och mysa^^

Kommentarer
Postat av: sara

Jaså ? emma ska bli hundägare, Kul ! =) Puss

2008-12-17 @ 17:38:24
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: sara

Vad roligt han ni har fått kontakt med honom !!

2008-12-18 @ 13:54:46
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0