snart jul:)

idag har de varit lite myspysigt! Johan och lina har varit här och kollat på bebisarna.. de har även robert och dixie gjort:) dixie och vilja lekta som galningar utanför! hihiih!
sen har vi slagit in julklappar:) va ganska mysigt, och i morgon bär de av till pappa för att dela ut dem!
på tisdag blir de julhandla som gäller, för gubbens del:P jag hjälper till sålklart! annars vet man ju aldrig hur det går^^ och efter de..är de faktiskt jul^^ första ska gubben till sina päron och jag till mormor.. sen kommer han till mig och efter de ska vi till hans päron igen. får se om någon av vovvarna kanske får följa med.. tyvär kan ju inte lenox följa med ifall lille mille är där..

i morgon blir de även ett intressant samtal till skk;) ska bli mkt spännande!

Kommentarer
Postat av: Plastis

Jag hoppas att ni kommer innan 12, sen jobbar jag. Kram

2008-12-22 @ 05:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0