tar det aldrig slut?

jodå, en dag eller så fixar jag med att stressa! men denna veckan var ju riktigt hemsk? i måndags skickade jag in APU ( STOOOORT arbete) och skrev prov, idag har jag haft 6 lektioner, på två av dem har de varit redovisningar! i morgon blir de prov i musik ( som jag sitter med i näven nu, fasänkroppen säger att det var läggdags för längesen!) och redovisning, är så trött:(

gubben har somnat, lilla gubben.... men ska snart fara iväg till jobbet i valig ordning!

idag kom nya pållan sm ska stå här ett tag, usch som hon såg ut, hittade fångränder på hovarna ( deär ett vamblod de handlar om!) och vartenda revben syntes.. och rumpan ska vi inte ens tala om! stackars häst:( troligen dräcktig och allt! skönt att f ge henne lite mat i alf.

just nu känns allt ganska värdelöst då jag inte har tid med något alls känns de som! MORR! skönt att de bara är denna och nästa vecka med, sen är de slut på helvetet:D för ett tag i alf! slutar två kurser nu till jul ( religion och musik) och får en ny till våren (naturkunskap) och kommer ju sluta APUn med, så har två extra dagar att spida allt på. så kommer bli mycket lugnare, vilket vi tackar för:)

nehe, tebax till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Jag ska med läsa natur kunskap .. både A och B efter jul!!

2008-12-13 @ 12:18:54
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0