tjolahopp!

idag kommer majken spajken hem:) för er som inte vet.. så får ni väl veta de nu..hur mannu skulle kunnat missa de;) men i alf så kommer Majken idag, och ni har inget att säga till om de.. så de så;)

för övrigt väger tiny över 2 kg nu! har han har växt grymt fort de senaste två veckorna vilket resulterar i att han är vääldigt skorvig stackars liten^^ i alf kommer de en familj på söndag och tittar på honom, han ska besiktas osv på fredag.. så får vi se vad de säger då! lillkillen:)

igår flyttade Mäg (smalis hästen) till nya ägare, och idag så flyttar Brandy hem hit och Smaskens hem till sig.. så blir bara Bacardi och lill brandy i hagen i alf. så får se, kanske blir det + en tone och - en brandy.. som sagt.. vi får se..

nehe.. frukost tajm och sen städ tajm:) borde verkligen borsta håret med^^ ser ut som ett troll:D
vad ska ni göra en nyårsafton som denna?:)

kram

Kommentarer
Postat av: sara

Va hemma själv med alla barn och hundar. Vad ska ni hita på då ?

2008-12-31 @ 12:34:43
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: Valpen

Haha, ja, jag sitter jätteförkyld i soffan och tittar på min beardie som ligger och sover med tassarna rätt upp i vädret.. Han är antagligen jättetrött efter alla raketer och smällare idag.. Jag hoppas att han klarar sig bra sedan vid tolvslaget när det blir som värst =/ Jag ska kolla hemsidan nu :)

2008-12-31 @ 21:11:21
URL: http://www.valpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0