trött

ja lite små sliten känner man sig allt! igår kom killen som ska ha Colorado ( Dibo) på besök. super trevlig och verkade verkligen gilla valpisarna:) (lycka) känns bra när man vet att de kommer till bra hem och kommer bli älskade!

efter de bar de av till polly för att passa hennes bar, var där mellan 16:30-22:15 ungefär.. och lillungen VÄGRADE somna! rasmus sa att han inte ville sova men somnade så gott som direkt när vi la honom, Jonatan därimot va inte en chans, han va super pigg! hade med mig maffia såklart, men hon låg bara på soffan och sov hela kvällen:P latmasken själv^^

i alf så kom emma<3 och höll mig sällskap, och sen körde hon hem oss för att även titta på valpisarna! så tok mysigt att träffa henne igen! hoppas ni flyttar hem snart!<3

sen hade jag och gubben mys kväll, hela dagen har varit mysig med.. älskar att bara ligga och kramas.. behövs sånna dagar ibland, då man inte gör någonting!

idag ska vi till Pappa en sväng, Wilma har ju fyllt år men vi hann inte åka dit igår när vi skulle va barnvakter, så får helt enkelt ta det idag!

nehe, nu ska jag försöka få upp gubbe ur sängen:P Puss på er!

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Ska du inte ta och fixa till din blogg lite snart .

2008-12-07 @ 19:50:08
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0