tröttish^^

mm en aning trött är man nog allt.. fick nästan 4 timmars sömn inatt.. hehe mica håller mig vaken om nätterna:P men trevlans med sällskap<3

snart borde mimmie komma.. då ska vi till grönkulla tydligen:S ska stå där halva dagen och prata med folk.. inte för att någon kommer fråga något.. men i alf^^ får man en biobiljett så får man:P

vet ni? jag hade G på både musik provet och organisation och ledarskap, LYCKA!!! ibland har tillåme jag tur:)

igår så hämtade gubben mig i skolan, sen åkte vi in till stan och mötte mica lite snabbt.. sen köpte vi mat till doggarna och va inne en runda på hemmakväll:) sen va de bara att åka hemmåt och ha myskväll, blev ingen mat på hela dagen utan bara godis.. i vanliga fall brukar de i alf bli en macka med.. så mådde så dåligt nu nör jag vaknade på morgonen!! blä;( men de va msyigt igår<3<3..

härligt när man tar sig tid att bara vara.. bara ligga och titta på varandra och gosa^^ myspysigt.. ! min gulle gubbe:)

inte många dagar kvar nu innan lovet, och de bästa är att gubben med tar lov, lika länge som jag har lov:D NAJS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0