1 vecka!

japp idag är små valparna en vecka:) nya bilder ligger ute på bilddagboken, och i morgon kommer de upp på hemsidan!

igår va vi först och hälsade på mormor och morfar med hundarna, lennox hoppade upp och pussade morfar så han nästan föll baklänges! hehe gav morfar en liten present i alf då han faktiskt fyllt år:) sen åkte vi till gubbens päron och sa hej, sen var vi hos rolf och lämnade den gamla datorn, och sen träffade vi mamma vid affären, så var en väldigt social dag:)

idag har valpar och hundbur åkt ut på annons. vi har varit hos gubbens päron och jag har fått en hel del fina kläder av jessica:) så söt är hon!

i morgon är de skolan som gäller, gubben är på jobbet nu och ja ska strax sova, ev duscha först, känner på mig att jag kommer vara för trött för tt göra de i morgon^^ tihi..

nu har i alf jag och gubben planerat in en ullareds resa så att vi kan köpa lite julklappar och sånt:)


lilla Tiny växer och är uppe på 300 gram nu:) de andra ligger på 800-900 gram:P mica och mattias har vatt här och vi har valp pupp tillsammanssom de ska ha på halvfoder. ska bli väldans spännande:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0