en snabbis..

mm tänkte skriva en snabbis här innan jag strax ska ut med vilja och mata hästarna.. hon älskar att vara med ute när man matar dem:) hon har blivigt såå duktig och har stenkoll på vart jag är, och allra minst inte vart hästarna är duktiga duktiga vilja!

ska även hämta mer ved, sminka mig, klä på mig, äta nått och sen dra till bussen.. hrm och de behöver jag göra om en kvart såg ja nu.. hehe lär bli stressigt men då är de ju bara som resten av veckan!

igår sålde vi rockarden:) kanoners! nu slipper jag ha den på verandan och ta upp all plats.. brandy bäjby åker troligen en sväng till marica redan på lördag kväll.. om vi får tag i bil vill säga.. men de ska nog lösa sig!

vovvarna fick lax i förrgår, vilket de älskade! ( rå såklart, som de gillar demästa) och igår fick de råa märgben, vilket även de är en favvis.. !

igår simmade jag 24 längder! visst, kanske inte låter så imponerande men jag va sååå trött.. fick inte simma som man ville heller.. nej nej.. stog ju någon på kanten och skrek ta riktiga ben tag! simma på rygg bla bla bla.. men jag och duktiga tilda fixade de:D wihoo!

som sagt, i morgon ullared med mica och gubben.. puss på er!

Kommentarer
Postat av: sara

Vad duktig du är då som simmar !! Kul att du oxå har börjat blogga mer, roligt ! forsätt med det !

2008-11-27 @ 13:00:47
URL: http://misstell.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0