fullt upp!

mm de har verkligen varit fullt upp och fullt ös;) igår tog jag ledigt från praktiken och stack med gubben och älsklings mica till Ullared, najsigt värre! inhandlade visseligen mäst valp och hund grejer känns de som.. men lite annat blev de med:) bla är jag klar med typ alla julklappar, bara gubben kvar som typ önskar sig kallingar:P hehe..

när vi kom hem igår så kastade vi av mica, drog hem och fixade vovvarna ( dvs matade valpar, matade vovvarna, släppte ut daisy och krängde på dem andra koppel och gick en runda) hästarna fick lite mat dem med. sen bar de av er till pappa, som visst fyllde år i torsdags, och lämna lite presenter.. dock va han inte hemma.. men dumpade dem där i alf.. och åkte vidare till gubbens päron..

idag var de jobb mellan 10-15, hämta hästtransport 15:10, lasta brandy vid 15:40 och sen ut till mica och lämna henne, kollade hur ihop släppet gick osv sen stack vi hem.. duscha, göra sig lite i ordning och vidare till gubbens bror 19:00 som fyllde år förra veckan och hade lite fest nu ikväll, dock nyktert för både mig och gubben, är han duktig kan faen jag va de med:) trevligt va de i alf!

nu har precis gubben vatt ute och gått med doggsen och de tuggar mat för fulla muggar.. ska strax gå in och ge valpisarna lite mat med, de har verkligen växt till sig:) 3 veckor i morgon, sötungar^^

nehe, om man skulle göra de sista som var planerat idag kanske? i morgon får vi se hr de blir, ska egentligen passa pollys barn, för hon ska på hundutställning, men hon å hennes gubbe va sjuka idag så är inte sp sugen på att dra hem mer sjukdommar..gubben är sjuk så de räcker, stackars gubben!<3

Kommentarer
Postat av: polly

så fort jag är frisk vil jag komma och nosa på på barnen !!

2008-11-30 @ 18:17:54
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0