happy happy:)

japp! nu är vårat UF igång på riktigt! jag har precis gjort mitt första par öronhängen, de går i guld och brunt, och om jag får säga de själv.. riktigt heta för att vara mitt alldelsee första egna par:Dvill bara göra hur många som hälst! kreativa janna:D

jag fick VG på mitt religions prov (etik och moral) vilket känns helt super! nu har jag egentligen musik men skolkar för att kunna göra min APU uppgift, man måste ju proiritera!

igår var en stressig dag! skolan, in till stan och fika med girlsen, skolan igen, hem till lilla moheda, kasta sig i bilen och dra till kennel nyadals, sålde playstationet, hem fort som faen, sålde hundburen, eldade, hängde upp tvätten, tvättade min jacka, klippte klorna på valparna, matade tiny, gubben handlade, lagade mat och gick och la oss.. gubben fick mata hästarna innan han åkte för jag va sååå slut!

i eftermiddag kommer de förhoppningsvis en tjej och hämtar rockarden, så är man av med den oxå! ska kasta upp lite gamla och för små häst täcken på tradera i kväll med.. så har man ju faktiskt en hög hundar som ska motioneras och aktiveras imellan varven med:)

lägger snart upp hemside adressen här, så fort vi kommer igång på ri´ktigt, bara jag av 4 girls som gjort något såhär långt!;)

Kommentarer
Postat av: sara

härligt !! är du hemma i morgon på dagen ??

2008-11-26 @ 22:12:06
URL: http://misstell.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0