Klicker träning

ja nu börjar mitt projekt verkligen ta form och det börjar bli riktigt roligt att jobba med!:) för att komma in i de hela lite snabbare och lättare så har jag anmält mig till en gratis klicker internet kurs på Canis. först får man 7 mail, ett om dagen, men tipps om hur man ska göra, länkar till väldigt läsvärda sidor och även en läxa till nästa dag. efter de kommer mailen en gång i veckan. prova du med? här kan du anmäla dig till kursen: http://www.canis.se/gensider.php?gid=6

och här är ett smakprov ( första mailet)
http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=L5n37&m=1mHk10l69z3sEf&b=9JOJIyuJtZCca3AElewasQ

annars är det ganska lugnt: bara ett par dagar kvar tills bebisarna kommer nu: ska bli riktigt spännande! har även fått ett ryck och bestämt mig för att börja jobba med bacardi (hon ska ju faktiskt sittas in nu) på riktigt och göra häst av henne med:) min lilla plutt börjar bli stor.

i veckan har de varit ganska lugnt.. i torsdags var vi hos emmas mormor och hade lek träff med emma och ween-stone. gick kalas bra! han va så snäll :D vi blev super glada och hundarna var ute och lekte hur länge som hälst:) då kom även första snön.

på fredagn blev de till att hämta hö, göra pumpa och annat pyssel! gud vilka priser de tar nu?! 500 kr utan moms för en bale HÖ?! inte klokt! tur att vi har våran lilla bra bonde som fixar sånt:)

i lördags var vi ( jag och gubben) barnvakter åt pollys små vildar: som vanligt va de super snälla  när vi passade dem: var en runda hos gubbens päron med dem me.. hehe hans far gillade verkligen ludde^^ de matade grisen och pysslade..

i söndags blev de till att åka in till växjö utställningen med polly.. väldigt trevligt.. jag ställde Monster som fick en tvåa i alf trots sin krok på svansen och att öronen inte rest sig:) när vi kom hem tog jag en ridtur på smaskens, den nya lilla pållan.. :)

måndag.. tråkiga måndag! emma kom ett steg närmare körkortet och vi håller tummarna för att hon tar de idag! (bara en halv timme kvar nu!!!)  klippte även banden mellan en hel del oönskade vänner.. orkar inte lägga energi på människor som inte gör de på mig.. bara så ni vet när alla otäcka kommentarer kommer;) hehehe

hrm.. ja.. dedär var nog de mästa som har hänt i mitt liv de senaste:P puss på er!

Kommentarer
Postat av: polly

Som sagt, Tusen tack för hjälpen i helgen ! Hur gick det för Emma ????

2008-11-05 @ 14:54:08
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0