lite uppdateringar:)

japp japp! idag blev de en ny bil:) en grön atos (hehe och de var allt jag visste om bilen;)) söt är den i alf och går fint:) så nu blev gumen 22 000 fattigare, men han fick ju 20 för sin vita volvo så var ju bara ett byte egentligen typ:) skönt att ha en liten bil n i alf.. då kanske man skulle ta och börja övningsköra med?;)

valparna mår super fint! och nyadals sa att lilla majken växer så de knakar:) riktigt kul! bilder har kommit upp på valparna på bilddagboken, orkar inte lägga upp dem här med, huvud bilder finns på hemsidan, ska försöka få upp lite kroppsbilder innan jag lägger mig nu:)

fick pengar av mamma idag, eller andreas hade fått de i natt:) hon och pappa delar på mina student grejer ( mössa, tröja, byxor, t-shirt och lite annat krimskrams blev 1500 kr) snällt av dem! pappa lät stolt och tyckte att studentgrejer är ju klart att man ska ha! han gick ju aldrig på gymnasiet han, så kan tänka mig att han är lite stolt:)

dock kanske han inte skulle vara lika stolt om han visste att jag hade ett ganska stort avgörande prov i morgon och att jag glömt böckerna i skolan ( sry pappa!) men ska åka till skolan tidigare i morgon och plugga lite!:)


datorn har pajjat med:/ ska ju få en av pappa men va massa uppdateringar som skulle göras på den som tydligen tog en dag typ:/ så ska försöka fixa våran i morgon.. får blåsa den så måste flytta mina bilder bara.. detta är andreas föräldrars dator, supersnällt av dem att vi får låna den!<3 annars hade jag dött!

har även varit duktig idag och packat ner ett täcke som skulle säljas, gud så svårt de är att vända en pappers påse ut och in?

hehe! nehe, bilder va de ja! ha de fint!:)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Men snälla söta!! TACK :D

2008-11-10 @ 23:49:32
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0