skolan!

japp, tog den tidiga bussen vid 07:18, var såå trött då jag inte kom i säng förrens vid ca 1 inatt då jag bråkade med bilderna på hemsidan, nu ligger de där i alf, pjuh! för er som är nyfikna: www.freewebs.com/amstafflover

nu börjar jag om 20 min, hoppas hoppas att jag får lite tid på den lektionen med att plugga, har snart kommit igenom första delen, kap 1, skriver ner små anteckningar då de får mig att minnas bättre:P men fortfarande kap 2 kvar! suck! bättre att kunna lite än inget i alf!:)

här kommer en bild på min nya lilla ponny för er som inte sett den, lillasyster nellie som rider:) jag och marica pratade igår och hon ska ev ta brandy hem till sig, flikorna här hemma är ganska elaka vid henne:( så mica ska åka på lite utställningar och sånt med henne:D tror hon kan tycka de är kul!

smask som ponnyn heter är ett russ, maxad B ponny, 129 i manken. så henne kan gått både jag och nellie skrutta runt på:)

nehe, fortsätta plugga då kanske!


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Hihi, vilken sötnos :)

2008-11-11 @ 11:50:29
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: JezzzA

skrattar högt men är det ine Joannas blogg jag har hittat. Ännu en ny ;) KUL!!! Då får du ta och länka till mig nu ju ;)

2008-11-11 @ 12:59:36
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Mamma Plast

Vad söt hon är den lilla.

2008-11-12 @ 07:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0