som någon smartis uppmärksammade;)

närmare bestämt annelie, pappas fru och världens bästa plastis, nä, inga bilder tiny, dedär är annonsbilderna som jag klippt ihop lite proffsigt ( hrm paint.. hehe!) och tiny är inte till salu ännu. dock öppnade han ögonen igår och ökar stadigt i vikt, men är fortfarande bara en tredjedel så stor som de andra, och vill inte tinga bort honom då jag inte är helt säker på att han klarar sig. men lever, de gör han:) springer runt som en galning! han är mkt lättare än de andra så har lättare för att springa runt^^

nu sitter jag i skolan, ska vara här till 12 idag, har UF och religion tror jag? efter de ska vi till växjö och undersöka hur bra servicen är på olika fik^¨ inte fy skam:P sånna uppgifter tycker jag gått att vi behöver fler! sen får vi se om de blir tebax till skolan i en timme, eller om vi stannar i växjö.

efter skolan ska vi till kennel nyadals (hehe börjar bli rutin på dedär nu:P) och bla lämna vårt playstation osv:) hitta på lite hemligheter^^

efter de ska vi skynda oss hem, för vid 6-7 kommer de en kille och kollar på hundburen, han skulle egentligen ha kommti igår, men han ringde 10 min innan han skulle vatt här och sa att hans barn hade fotbollsträning, de hade han visst glömt^^


gubben har jag satt på att ringa agria idag och även att betala in handpenningen på våra nya hundgårdar:) är sååh nöjd med dem! längtar efter dem redan nu!

och nej, våra diggar kommer INTE bo i hundgårdarna dygnet runt, men om man åker iväg, eller får hem foder tik/hane, eller de kommer mycket främmat, så kan de va skönt att kunna sätta ut dem en stund, de blir ju trots allt 4 mellanstora och en stor hemma snart;)

nehe, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0