tisdag!

japp, är vääldigt medveten om att de är onsdag idag.. men tänkte skriva lite om igår istället..

jag fick ett ryck så nu står sängarna i tv rummet.. kanske har sagt de.. men i alfvar de så varmt och skönt att gå upp^^ när jag även fått upp gubben så åkte vi till apoteket ( klockan var två) sen körde han mig till marica..

mica red smirre och jag red saga och sen smaskens:) var såå skönt att få komma ut och träffa mica!<3

sen åkte vi till sara.. ch on hjälpte mig med domän och lite sånt.. s¨å snart är vi på g med nya hemsidan:D

klockan va ca 22:00 när vi kom hem.. jag åt lite sen var de direkt i säng!

har hela veckan uppbokad.. idag ska vi hämta nellie och sen hämta ponny.. i morgon ska vilja ha en lek träff:) på fredag vet vi inte ännu.. lördag passa saras barn.. söndag in till växjö utställningen! mkt att göra med andra ord:P

happ happ.. hör väl av mig senare:D puss!

Kommentarer
Postat av: Polly

Kul att du har blogg igen, men snälla håll inte på att stänga ner den hela tiden bara :P

Och du, kan vi försöka träffas en sstund idag ?

Puss

2008-10-30 @ 13:16:27
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: Sooz

ah blir d ny hemsida?

2008-11-02 @ 01:46:47
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0