20 dagar kvar!

exakt 20 dagar kvar i skolan idag.. känns så grymt underbart skönt samtidigt som jag har lite ångest över att jag kanske inte kommer in på de utbildningarna jag sökt och inte vet riktigt vad jag ska göra då? men de löser sig.. på ett eller annat sätt!

har precis skrivit nationella i engelska B och gjort en inlämnings uppgift.. nästa lektion drar igång 12:40 och då är de redovisning.. efter de är de muntligt nationellt prov i svenska B och efter de muntligt nationellt prov i engelska B. ska strax sätta mig och skriva ihop de sista på presentationen jag ska göra i morgon.. lite stressigt är de nu men sånt man får ta helt enkelt! bara att kämpa på!

de regnade inatt, spö regnade! vaknade av att de blåste och regnade som tusan och hästarna var oroliga.. gick ut och matade dem och fixade vid ca 3 inatt sen va de lugna.

försöker lista ut vad vi ska hitta på på valborg, blir väl troligen att leta upp en bra brasa att titta på och sen ha lite mys.. kanske göra en egen brasa? ingen koll på om de är eldningsförbud just nu??

aja, fortsätta plugga nu:)

Kommentarer
Postat av: jezzza

Jag har hört att det är eldnings förbud!! men vet inte säkert!

2009-04-28 @ 15:45:42
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0