ännu en solig dag:)

vaknade ganska tidigt idag.. har varit ute med hundarna i de fina vädret, riktigt skönt!

igår fick jag och emma ett ryck och åkte till ljungby för att bada.. för de första hittade vi inte badhuset när vi väl var i ljungby.. och när vi sen hittade de ( med pappas hjälp) så SÖG de! de va jätte litet ochvi bestämde efter 10 min att nu åker vi hem.. sen kom vi på att vi ville ju faktiskt bada.. så velde mellan att dra till jönköping eller till växjö.. blev växjö.. och tur va väl de för när vi kom dit så ville vi inte bada längre^^ blev Max och spring i djuraffärerna istället:)

på kvällen satte jag och gubben upp staket, till vem får ni se ikväll;)

nu ska jag uppdatera hemsidan, och all valpköpare.. ni hr väl nte missat inbjudnings mailet till valpträffen?:)

en bild på daisy utanför utställninsringen i söndags..

Kommentarer
Postat av: kattis

Jag vet jag vet jag vet^^

2009-04-26 @ 10:10:27
URL: http://www.dieselthedog.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0