äntligen!

en lugn stund:)

den stressiga skolan fortsatte även efter lovet så har inte haft tid att sätta mig vid datorn alls den senaste veckan.

igår va de projekt redovisning, och jag fick MVG av både svenska läraren och min projekt ledare: har även ändrat lite småsaker på rapporten ( tabbar och radavstånd är mina ovänner!) så nu har jag chans på ett högt betyg på den med! känns bra:) pratade även med musik läraren som har höjt mitt betyg från G till VG.. snällt va?:)

allt går bra med vovvarna och vi laddar för utställningen på söndag:) i måndags va de valpkurs.. emma fick hoppa in och gå med majken då gubben är ny gaddad:) de gick skitbra ändå så nu har vi fått lite till att träna på! gubbens nya tatoo blev faktiskt bra dne med och hans mor dödade inte mig^^

igår hade jag och gubben varit tillsammans i tre år!<3 firade detta med mys och städning.. hehe..

nu har vi en elektriker hemma som ska byta ut vår tvättmaskin som hyresvärden lämnade av för någon dag sen..ska bli skönt att bli av med tvättbergen! den har säkert varit sönder en vecka nu.. håller på att dö!! 

har precis haft prov och ska snart springa till min sista lektion.. sen är de dags att träffa emma: inte träffat henne på flera dagar! hemskt!! 

ha de fint folks, ska försöka återkomma med lite nya bilder snart!!  

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS !!! På eran tre års dag !! Ni är bara för söta ihop !! Puss å Kram !

2009-04-17 @ 09:28:33
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: jezzza

Får man inte sen en bild på tatueringen?????? nyfiken

Postat av: plastis

hemskt vad du är bra i skolan. grattis!

2009-04-17 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0