efter regn kommer sol?

ja nu har de verkligen varit KANON väder ett par dagar, men idag hänger regnet i lufte.. när jag va ute och hjälpte gubben vid staketet med traktorn så föll de ett par droppar så de va bara till att dra fram häst täckerna och börja täcka på galningarna!

de har varit så hrymt härligt och soligt de senaste dagarna och vi har spenderat så gott som all tid ute:) igår så longerade vi rölla, hon arbetade på super fint och jag va riktigt stolt över henne.. och efter de red jag bacardi på riktigt! med sadel och träns.. utan grimma!! gick kalas bra! min duktiga lilla donna:)

vi hämtade även gubbens päron på flygplatsen, var i skogen med tikarna, promenixade med hanarna på byn och gyttade oss allmänt ute! hundarna sten trivs i solen!!! synd bara att lennox inte kan va lös i rasthagen utan att han hoppar över.. han får nöja sig med den bauta stora hundgården sen när den kommer upp! den lär ju inte bli liten precis..

gubben har även lyckats krocka med traktorn (HAHA!) men de gick som tur väl bra.. han skar upp handen på ett ställe men annars är han helt oskadd.. traktorn saknar numera framruta (då han körde handen genom den) men annars mår även den bra!

just nu är gubben uta och leker med veden och jag sitter och kollar utbildningar.. har ingen aning om vad jag verkligen vill! laddar även upp bilder i bilddagboken för er som är intresserade.

fått alla papper till utställningen på fredag.. ska verkligen bli super skoj!!! dock ser de ut som att jag ska va i två ringar samtidigt.. ingen aning om hur vi löser de ännu! men de kommer i alf lösa sig:)

i morgon blir de att följa med mica till lammhult för att kolla häst... inte till mig utan till henne.. vi har så vi klarar oss för tillfället:)

nehe.. om man skulle städa lite? ta er en titt i galleriet om ni är nyfikna!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Så fin bilden på Majken är :-)

2009-04-05 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0