mysdag:)

ja de har varit en riktigt mysig dag.. trots att jag inte riktigt gick upp förrens vid 4.. var ute med hundarna.. matade hästar osv innan.. men hamnade i sängen igen hela tiden! gubben va en runda hos sina päron.. sen har vi badat bacardi en vända och pysslat allmänt med pållarna..

vi var nere med rocky vid sjön i de fina vädret.. tror att han är en riktig badkruka! än tycker jag de är för kallt så han hade inte fått bada även om han ville.. men han va inte så intresserad.. valparna + vilja har varit ute så gått som hela dagen och de andra har gått en hel del promenixer..

försökte ta lite nya bilder på rocky.. vilket inte gick så bra då vilja va med ute och bara skulle leka! massor av bilder finns HÄR

ett par blev i alf skapliga, rocky som sagt:

Kommentarer
Postat av: sara

Har kolat igenom alla bilder, och läst dina senaste inlähh. Verka som om du har haft en trevlig påsk, och super fina bilder på alla hundar ! Kram

2009-04-12 @ 21:31:14
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag säger bara: JAG ÄLSKAR DEN VOVVEN!!!!!!!!!! Såååååå fiiiiiin!!!!!!!!!

2009-04-12 @ 23:11:50
Postat av: Anonym

Satan va fin han är! Fan v jag längtar alltså ;)

2009-04-14 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0