skolan

yes har precis gjort ett prov i konferens och reseption som känndes starkt:) duktiga jag! nu väntar jag på att gubben ska bli klar hos sin personlaga handledare som de så fint heter: han är iväg och snackar jobb och utbildning.. hoppas de kommer fram till vad han faktiskt vill göra!

jag har skickat in mitt projekt igen efter ett par ändraingar ( jävla 8 punkter hit och dit!) och nu sitter jag och spanar in bilder! vill dela med mig av lite bilder på Diesel, som ni alla nog vet vid dehär laget heter han vild o vågad's hades, och är efter pretty poison adolf och undan sanoya's daisy.. njut!:

Kommentarer
Postat av: Nicole

Såå fin han är :-)

2009-04-24 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0