skönt att vara ledig!

idag har de varit torsdag hela dagen, med andra ord ledig hela dagen:) hr tillbrigat dagen med polly, jonatan och rasmus och har haft riktigt trevligt:) hjälpt hnne komma i ordning med en hel del och vi har fixat å trxat.. de blir allt en del gjort när jag hälsar på du polly;)

gubbn har varit super duktig och hämtat sten till hudgården som vi börjat lägga in nu ikväll.. kontrollerade måtten på jordbruksverkets hemsida igår.. och våra gårdar blir mycket större än deras minst mått vilket känns skönt.. ! ska beställa en annan hundgård i morgon.. inte riktigt likadan men en som kommer funk i alf.. ska bli skönt att få i ordning så att de kan tillbringalite tid ute när vädret tillåter.. tycker synd om dem om de ska ligga inne när de är fint väder:)

just nu lagar gubben middag och jag pluggar till morgondagens prov.. fick VG på natur provet som jag inte hade pluggt till så är SUPER GLAD! har troligen bestämt mig för att plugga till hösten.. så har beställt personbevis osv..

har även varit duktig och beställt körtider på körskolan.. kommer bli grymt spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0