trötter

de får men faktiskt va såhär dags på morgonen! har bytt om och tagit ut valparn.. ska ut med de andra med strax och sen åka till skolan. klarade av alla mia 3 nationella prov igår förresten.. fick VG på mitt muntliga svenska nationella.. måste erkänna att jag är lite besviken för de.. men men.. som hon sa.. hon har sätt mig göra så mkt bättre.. ! de två englska vet jaginte ännu.. men läraren gillae mitt och mimmies muntliga i alf:) skönt! och presentationen gick med bra..

idag är de ännu en presentation.. en om jag helt ärligt inte är riktigt klar med.. men de ska nog gå bra. börjar ganska sent så hinner skriva lite till. ska försöa knäppa lite nya bilder på hundarna idag! nehe, dags att borsta tänderna:) sista dagen i skolan idag!!!

(kasper på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0