underbart:)

ja de är precis vad man kan säga om detta värdet!!!

DagX igår, gick bra faktiskt.. jag och mimmie hade kul i alf;) ca 250 utställare och runt 6000 besökare.. inte dåligt! mimmie är med i SMP tihi!! dagen rullade på fort i alf!

idag har jag varit hos tandläkaren.. inga hål som vanligt.. men fick en ny tid nästa månad så ska de bleka min rotfyllda (som jag fick efter ett stenkast är jag var liten) framtand då jag tycker att den är en aning mörkare än de andra.. lika bra att passa på så länge de är gratis;)  sen har jag kastat in en maskin tvätt och jag och gubben har ridit Rölla:) hon går bättre med honom på ryggen n med mig.. hehe! de börjar bli riktigt tajta!

sen har jag suttit i hagen och myst med bacardi.. har plockat av alla hästarna sina täcken.. satt på en sten och tittade på dem och då kom hon fram och gosade.. Angloarab är helt enkelt de bästa som finns i hästväg!!

efter de tuffade gubben iväg med traktorn och ett släp fullt med ved ner till sina päronför att lämna de där så att de kan kapas och klyvas sen

de har ju även blivigt lite hund träning i de otroligt vackra vädret! alla hundarna ligger och sover helt tysta nu.. helt slut! tikarna har varit ute i rastgården så gott som hela dagen.. har även kört koppel träning med valparna och vilja har jobbat lös... lennox och rock har precis fått varsin långpromenad med sniffning i skogen.. så de sover gått båda två:) sötmuppar:)

Vilja och Nikki (pappas schäfer)




Kommentarer
Postat av: mims

vi hade apkul!! tack för den dagen<33

2009-04-15 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0