Första bloggen..

.. från min nya dator:) gillar den faktiskt, även omde inte är den röda som jag tittade på från början. Tack pappa och gubben för att ni hjälpte mig välja!<3

Här hemma är de full fart som alltid! Hästarna har varit hemma här i en vecka, och snart åker Rölla och Bacardi. Bacardi ska iväg på utbildning och Rölla flyttar till Mica. Då blir de bara lilla Laban och Terrie kvar här hemma, men sen kommer nog en liten dam till som ska stå här över vintern (ett av maricas ston) vilket ska bli jätte spännande:)

Hundarna är de full fart på som alltid! Vi laddar inför en liten utställning till helgen, rent träningsmässigt men kul ändå:)

såhär ser min nya lilla dator ut:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är MIN data ju!!!! Min är exakt likadan :-) kram

2009-08-16 @ 17:54:32
Postat av: kattis

Grattis till fina datorn :)

2009-08-16 @ 21:43:26
URL: http://www.dieselthedog.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0