Rockarder och annat

Igår var jag och Micci i Ullared, även tjejen som rider min gamla häst Saga var med, Linn heter hon, väldigt trevlig liten dam! De va en hel del människor, men ja fick ändå tag på de jag ille ha;) Terrie fick ett fleece och ett regn täcke, och de blev även ett par nya täcken till ***** tihi:) Lennox fick med ett vintertäcke! De kan behövas om jag känner honom rätt, han fick även en väska och lite andra fina prylar:)
Jag fick lite kläder, krämer och andra roliga prylar.. Gubben fick pannlampor, en tröja och en hel del andra prylar han med. Vi köpte även en fin fin present till Jonatan som fyller två, vi ska fira honom på söndag.

När jag kom hem hade gubben fixat däcken till rockarden, så vi åkte och tog kort på den och bestämde oss för att även den andra rockarden får åka. här kommer lite info och ett par bilder för den som är intreserad:

Rockad nr 1 : En totalrenoverad rockard byggd på saab axel. Alla brädor är bytta och behandlade med lasyl för att tåla vatten, rockarden är nymålad, fälgarna är målade, så gott som nya däck, den rullar lätt och har bra stötdämpning. Har armstöd och lågt ryggstöd. Plats för minst två personer. Fästen och första delen till skaklarna finns, fixa själv den sista delen och bestäm om den ska va till ponny eller häst. Det är en robust vagn men som även en ponny klarar av att dra då den är lätt och rullar fint.
Pris: 3500 (BVSA)




Rockard nr 2: En komplett rockard på mc däck, den har både bra rygg och armstöd. En otroligt lätt rockard som passar c-ponny till häst. Brett säta med plats för minst två personer. Rockarden har reflexer och LGF skylt.(nätet och mattan är lätt att ta bort!)
Pris: 3000 (BVSA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0