fullt upp

men live leker! nu är jag helt ledig fram till den 11/1 (har varit de från i måndags) vilket är otroligt skönt! så gott som allt är packat och hundarna sover sött, hela högen! även våra två extra vovvar, snart är de dags att ge sig ut i mörkret igen! idag har de dock varit en ovanligt fin dag, vi har varit ute och njutit av den till största delen! underbart:)

alla julklappar är köpte och igår köpte Andreas pepparkaksformar till mig, så i år blir de nog även lite julbak. mysigt! i vårt nya hus, underbart! i nya huset har ja redan hängt upp vår fina röda adventsstjärna och satt upp två tomtar i fönstret:) de mesta små prylar har redan flyttat dit och så gott som hela huset. även hundagårdar och nästan alla hästsaker.. så de är inte allt för mycket grejer kvar här hemma. så snart är vi nog färdigflyttade:)

nehe, nu ska vi ut igen:)


Kommentarer
Postat av: Suzzie

Ursäkta att jag svär men jävlar i havet vad snygg Seger är, jag bara smälter! Försvinner han så kolla inte här, hihi!

2009-12-14 @ 15:37:38
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: JEZZZA

GOD JUL!!!!

2009-12-24 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0