den långa väntan

ja, nu är daisy på ljungby djursjukhus och kastreras, även om de är ett vanligt ingrepp kan man ju inte låta bli att vara nervös! blir alltid de när de ska söva ner dem:S men kommer bli skönt för henne att slippa löpandet, i alf nu när vi har hane hemma (skalman) och en annan gris som i alf påstår sig va hane fast han numera saknar kulor ( lennox). känns inte rättvist alls mot henne att hon ska behöva löpa, bli skendräktig och utstå pojkarnas påhopp när de faktiskt finns en lösning! dock kostar dne ju en del men de är hon värd!

min fina sadel kom idag med:) tack för den underbart fina julklappen älskling!<3 vill ut och rida redan nu! men har inte en klurat ut hur man spänner den ännu;) tror marica ska få visa sen så att de verkligen blir rätt!

har varit hemma sen ca halv 10 tiden.. och först nu lyckades jag få eld i kaminen! jag hatar verkligen att va utan tändvätska! nu håller vi på att elda upp lite värme i alf samtidigt som ja sitter med ett helt BERG med läxor och plugg inför prov.. ! men de kommer nog gå toppen!

nehe, lite varm chokladmjölk i magen så är de väl bara att sätta igång sen? lite av mina favvis bilder på daisy:




Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: KUL att jag kanske kan hjälpa dig lite : )

2009-02-10 @ 12:22:14
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0