Effektiv dag:)

ja, dagen har gått ganska fort men har samtidigt fått en del gjort.. tredje omgången tvätt är i maskinen, har tagit ett tag på golven i hela huset, varit ute med valparna och koppel tränat, gått med de stora bestarna, fått i mig och doggsen lite käk, eldar för fulla muggar och ändå fått lite tid över för hästarna.. bacardis termo täcke plus regn täcke är här nu.. så ska tvinga gubben att hjälpa mig med att prova dem på henne när han kommer hem en snabbis runt 4 tiden..

har även skrivit klart hela mitt naturarbete, så grymt skönt att ha de klart! nu är de bara en hel del projekt arbete att göra med idag..så är allt skol arbete undanröjt.. SKÖNT!

nehe, dags att ta tag i disken, badning av ALLA doggsen, kloklippning på alla och projektet med vilja!

gubben är borta så gott som hela kvällen.. va något möte med insatsstyrkan och något med hans pang pang klubb i växjö.. så blir bara jag och doggsenhela kvällen.. skönt på ett sätt, för då får jag verkligen tid till att göra allt jag borde göra!

igår bokade jag och emma in utställningen i bergunda ridhus den 10 April. blir väl 4 hundar att dra med sig dit som de ser ut nu, men ställer nog bara 3. och så kommer ju emma med Vilda då.. ska bli skoj att se henne och hur hon har utvecklats, fast träffar ju henne nästa vecka med såklart!

nehe.. ha de gytt.. nu ska jag fortsätta med allt här hemma.. fat känns som att de bara är vattenkraft som snurrar i huvudet^^

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tyra och Polly tackar för grattishälsningen :D Hihi

2009-02-19 @ 13:56:38
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jaa, just nu är den slutsåld : )

2009-02-21 @ 11:02:12
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0