första dagen

på lovet nu då.. har varit ute med hundarna ett par rundor och även pysslat lite med hästarna! riktigt härligt i detta vinterland:)

började med att ta en promenix med lennox på 45 min.. så härligt att bara va ute med bara honom.. de behövs ibland.. att bara strosa omkring i skogen .. han och jag.. svårt at beskriva i ord vad den hunden betyder för mig..

sen gick jag, vilja och skalis en runda i skogen vi med.. ner till sjön och tittade på isen med en stund.. väldig intressant tyckte de allt.. men jag är lite för eg för att gå ut på isen nu så vi höll oss i kanten..

sen va de bara att traska hem och ta ut valpisarna med så att de fick rusa av sig efter att de hade ätit.. vilja och skalman fickmed va med i hagen och busa.. de gick verkligen undan vill jag lova! de finns ingen som älskar snön som maffia:)

fått mail med lite trista besked.. får se hur vi löser detta just nu.. men på något sätt löser de sig alltid!

plockade bort kompressen på daisys mage igår och de såg jätte fint ut och blödde inte alls:) så skönt! hon äter sina tabletter utan problem och är pigg och glad, de ända som besvärar henne till viss del är tratten;)

laddar upp lite nya bilder i vårt galleri. snarare de första bilderna, men i alf.. enbart bilder ifrån dagen..
en bild på majken:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0