fötterna på jorden

ja, igår va verkligen en låååång dag! vi fick hämta daisy vid sådär 17:00 på kvällen.. allt hade gått bra men hon hade blött en del efter operationen, så hon hade ett tryck förband fast sytt på magen som ska klippas bort idag. de hade även fixat till hennes tänder när hon ändå sov, tagit bort lite tandsten och slipat till ojämna kanter som helt enkelt kommer med åren, skönt att ha de med gjort i alf och snällt av dem att göra de helt gratis, efter ett besök på apoteket räknade vi ihop slutnotan.. 5800 kr blev de ganska precis.. så billigare än vi hade räknat med! men så grymt skönt att ha de gjort:)

hon verkar inte ha speciellt ont och stussar runt som vanligt, fullt upp med att bara hålla henne still! och den där jobbiga tratten fastnar överallt: hon är så lycklig de stunderna hon slipper den:)

igår kom även min balklänning! guud så vacker den va! givetvis för lång.. men de blir den som får stanna i vilket fall som, den andra är påväg tillbaka till Odium clothing:) även om den med va jätte vacker, så är denna mer "balig" och kan inte komma på något bra tillfälle att använda den andra på heller.. så den fick åka tebax! så de blir lila istället för rött, och den är precis lika vacker som på bilden;) andreas tycker dock att de är lite jobbigt att snöra den.. men han får helt enkelt stå ut;)

idag blev de faktiskt skola för min del, och skola = prov.. ett prov som jag glömde bort helt i förra veckan och inte kunde koncentrera mig på igår.. suck.. jaja de får gå som de går.. tror att jag fixar de i alf:)

i morgon ska de bli en massa plugg! massa projekt och massa massa städande osv, kommer ju eventuella valpköpare på kvällen:) vi har fått grymt stor respons på oregon, men gud så mycket lustigt folk de finns:S har plockat ut några intressanta i alf, så får vi se vem som lämpar sig bäst:)

stoor planer har även poppat upp runt vilja, pga att vi hittat vad vi letat efter!:D de får ni nog dock veta mer om först i sommar, och de blir verklighet sådär.. nästa vår;)

har suttit och snackat med lillasyrran hela morgonen, märks så väl att man får bättre kontakt när man inte bor under samma tak, hon går ju samma utbildning som jag fast på annan skola, jag tycker fortfarande att mitt val av skola va helt rätt, synd att hon inte kände samma sak:) men kul att hon trivs och att de går så bra för henne i alf!

nehe, nu är de nog dags att gå ner och köpa sig lite frulla innan första lektionen med dag X planeringar börjar!

ha en riktigt fin dag, de tänker i alf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0