god middag^^

de blev att traska bort en runda till emma som är hemma denna veckan^^ riktigt lyx om ni frågar mig.. hon är en sötsak! vi åt frukost, promenixade en runda med hundarna (vilda, amstaff från oss och ween-stone, långhårig schäfer hane) och snackade skit.. som alltid;)

sen körde de faktiskt in mig till skolan, så att jag slapp åka bussen och kom in en hel timme senare! riktigt riktigt skönt! de skulle inoch kolla på bil till emma:)

glömde ju att säga att doggsen fick nya limex halsremmar igår.. tydligen är de riktigt billiga i norrtälje så ska skicka med emma en slant upp så att hon kan ta med några ner:) halsband får man ju aldrig för många av!

lite skolarbete har de faktiskt blivigt gjort med trots en del störande moment.. så jag har skrivit in 20 nya timmar i projektet.. de är ju inte fel precis:) de behövdes verkligen nu! men har haft trevligt med en hög trevliga personer som hållt mig sällskap med!

de är riktigt strålande väder idag! så grymt härligt, nehe, dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har beställt soffan från jysk för 4500:- Köksmöblerna finns oxå där, så när jag få pengar över ska jag nog köpa dom =)

2009-02-24 @ 13:28:02
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0