Happy Happy:)

idag kom skalis röntgen resultat, och lillgrabben är fri röntgad!

Hd:B/B och Ad (ed) :0/0,finns att se på www.skk.se och har även knappat in de på hemsidan:)

Gubben har varit inne och besiktat Oregon idag, gick super som förväntat och hanåker på fredag kväll:)

igår blev de matlagning, paketpakning och städning av hus och valprum som stod högst på listan och allt blev för en gångs skull gjort! skalman fick även smaka på kattens vrede! tok katten bet honom i snoken:( stakars skalis.. hände inte så mycket som tur väl va:) efter de blev de lite hemligheter som ni kommer få reda på så småning om.

på kvällen hade jag en riktig nära döden upplevelse:S troligen va de njurarna som bråkade.. kunde inte röra mig för att de gjorde så grymt ont.. försökte jag dra ut benen så gjorde de ont fram i magen och drog jag upp benen gjode de ont i ryggen.. kändes EXAKT som innan de plockade ut blindtarmen. som tur väl va var det borta när jag vaknade idag på morgonen.. och som tur väl var har jag två riktigt omtänksamma grabbar som gjore allt för att göra de så bekvämt som möjligt för mig.. !!<3

beställde en supersöt skylt igår, och fick den idag:) lennox fick va med på den.. för att de va så gott som den enda hyfsade bilden jag hade på denna datorna;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha nu kan dom knipa käft på olika forum!

Dom kom inte längre än att kritisera hans skk namn!

Så jäkla rätt!

Karma!

2009-02-18 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0