Hjälp Doris att hitta ett nytt hem!

(kopierat från annonsen: http://www.blocket.se/vi/20215611.htm?ca=21_s)

Med Sorg i mitt hjärta måste jag sälja Doris. Jag har själv fött upp henne och tänkt behållt henne, men pga plötsligt ändrade famijeförhållande måste jag sälja av en del hundar.. =( Doris är en långhårig Blue & Tan flicka som har ett ljuvligt temperament. Hon är glad och pigg och gilla att vara med på det mesta. Hon är utställd två gånger med bra resultat. Hon är 8 månader gammal, och både hennes mamma & pappa finns här är att se. Båda föräldrana är patella undersökta UA, och ögonlysta UA. Pappan är utstäld med Ck. Ring eller maila om ni vill veta mer, ni kan oxå titta in på hemsidan för att se mer bilder på Doris.
www.wunderbaums.se
Allt är så klart enligt SKK:s regler och hon har stamtavla.
Hemmet är viktigare än pengarna, men inga avbetalningar eller fodervärdar gör sej besvär.

Mvh Sara, wunderbaums kennel


Kommentarer
Postat av: Lori

Så jobbigt för mig som nästan tog hem Doris som liten att se att hon ska säljas vidare. Önskar jag kunde hjälpa Sara. Håller tummarna för ett fint hem åt tjejen.

2009-02-10 @ 17:31:55
URL: http://30something30.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0