Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

I know that I've got issues , But you're pretty messed up too..

jag är KÄR i denna förbannade låt! låg på sängen och latade mig igår, såg denna på MTV och lipade.. de är sjukt va man kan känna igen sig i en låt?

bara av att lyssna på den gör mig på något sätt lycklig, de är sjukt att man stått ut med allt som faktiskt hänt.. att man aldrig bara ställt sig upp och sagt att nu är de slut på skiten.. denna gången har de hela gått för långt..

men som en väldigt vis människa precis sa: man får inte ge upp samtidigt;)

de finns nog någon för alla (eller ja, de flesta, visa önskar ja i alf att de inte finns någon åt) och när allt känns som mäst fel.. kan de någonstans vända och bli bra..

de underbara är att månniskor kan växa ihop, och inte alltid växa itu..

de är den 16/2 idag.. kan de vara en anldening till att jag av någon anledning mår så grymt bra?? gubben jobbar en timme till, så ska strax ställa mig och laga mat åt honom..

är glad att du aldrig gett up gubben, du är underbar.. och jag är lyckligt lottad som har någon som bryr sig så mycket som du! <3

lyssna på låten nu;)

http://www.youtube.com/watch?v=bap-oZI-Grc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0