länge sen sist..

hrm ja nu är de allt ett tag sen ja skrev.. sådär 4 dagar sen.. hgar varken haft tid eller lust, har varit en riktig hund helg så har inte suttit vid datorna..

till att börja med fick jag nummerlappen på maffia i fredags, från utställningen hon skulle varit struken ifrån?!? har inte bestämt oss för om vi ska åka ännu.. men ev blir de en tripp till varberg på söndag.. suck.. hade helt räknat bort den så har inte tränat alls mkt med henne! idag kommer i alf emma hem med vilda så ska ändå träna med dem:) så får väl dra med mig maffia ut oxå!

sitter just nu hos mamma, väntar på bussen..blä.. hade verkligen ingen lust uidag men fick allt dra mig upp.. åker hem vid 12 i alf, rastar kelly (mammas doggy) och sen kommer gubben och hämtar mig och kör hem mig på sin rast.. gulligt av honom tycker jag allt!

Oregon, som numera heter hugo, åkte i fredags till sitt nya hem:) allt gick super:) har lyckats med bild på daisys stygn med,.. men den är ju såklart hemma.. tänkte att jag i alf skulle visa er klänningen som är påväg hem till mig.. en tilltänkt student klänning.. men vi får la se om den passar.. är lite förvirrad i storlekarna nu då jag drunknade i 34an som jag beställde sist:S men är kär i den, så den får helt enkelt sys in.. !  den är givetvis vit, men man se rinte speciellt mkt på den vita bilden så kastar upp en grön med för att ni ska se lite bättre hur den ser ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0