länge sen

jag bloggade nu.. känns de som.. snarare sådär 1 dygn och 21 timmar sedan.. men i alf!

alaska gick igenom besiktningen helt UA igår, skönt! inga fel på lillgrabbeninte;) så han åker i morgon! ändan upp(?) till lidköping ska han!

tanten med varberg utställningen ringde föresten upp, och sa att majken och vilda inte får vara med.. för de räknar på datumen och inte på veckorna.. så att båda är över 16 veckor ( och där med 4 månader enligt mig) hjälpte inte! så därför funderar vi på att boka in bräkne hoby istället? kan ju faktikt dra med 4 doggs dit, behöver nog dock handler så har snackat med marica;) andreas vägrar ju att gå in i ringen.. hehe:D någon mer som planerar att ta en tripp dit?

igår komäven våra efterlängrade tröjor! super coola! tyvär hade de packat ner en i fel storlek, så kommer ny snart!  i alf amstaff tröjor, en i svart och en i rött.. så står de vårt kennelnamn på ryggen!

min balklänning kom med:D andreas gillade den trots att hanmåste snöra den åt mig i hela ryggen.. ser dock ut som att jag får plocka ut lite piercingar som blev påtok för tydliga i den.. ser hemskt ut med en plutt som sticker ut mitt på magen och sådär^^ lite för lång med men får helt enkelt ha jäääävligt höga skor;) super het den med i alf!

klockan 14:00 idag ska vi va i ljungby med skalis för att röntga honom! håller tummarna för de bästa!

här är lite WP bilder från härromdagen:


de kommer nog bli lite mer bilder hä i bloggen nu, då jag raderade min bdb pga avatt människr inte kunde sluta snoka och ta saker för givet! uppskattar verkligen att någon till sist tog sig mod oh faktiskt FRÅGADE och fick fram SANINGEN istället för att ta massa saker från luften!

Kommentarer
Postat av: JezzzA

fan vad tråkigt mäniskor är verkligen ute efter dig!!

2009-02-05 @ 13:46:48
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0