Tidiga inlägg

återigen ett inlägg från mammas dator.. blir så när de inte finns så mkt att hitta på såhär på morgon kvisten:)

har precis läst igenom en del av mina favvis bloggar och börjar fatta att jag är vaken, de va inget kul alls när klockan ringde idag och jag tror att de betyder att man fått sova för kort tid när de fortfarande glöder i kamninen sen kvällen innan! gubben vaknade med ont i halsen och jag känner mig inte heller helt kry måste jag erkänna... ville stanna hemma men då vår lärare bokat in ett möte för mig och tre andra tjejer på rådmannen så kände jag mig tvungen!

ska sitta här till 09:30.. då rullar bussen mot alvesta och sen blir de att sysselsätta sig i skolan fram till 12:40.. lagom intressant;) i skolan ska jag försöka få lite arbete gjort i alf!

tror de blir två lektioner idag plus mötet, gubben skulle med på mågot möte i alvesta så ev hämtar han väl mig när de slutar..

igår blev de ansiktsmask och hårinpackning för hela slanten..de behövdes vill jag lova! mitt hår är visseligen fortfarande en katastrof men i alf;)

nehe, om man skulle dra ut hunden på en promenix kanske? kan ju inte bara sitta här och dega! ha de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0