underbar dag!

kom precis in efter en underbar timme ute i snön med valparna, vilja och skalis.. majken frös inte ens eftersom de är strålande sol.. så grymt härligt väder! de kunde dock varit bara liiite kallare för min del..för just nu känns de som att mitt vinterland töar bort! skulle gärna ha de snöigt tills våren verkligen va här.. är så trött på allt slask!

i alf.. först tog jag, vilja och lennox en promenix.. hittade ett paket i brevlåda på vägen in, de va min snygga amstaff tröja med kennelnamnet på ryggen + en t-shirt! fik ju fel storlek sist så va skit glad:D

sen kastade jag ut de andra på baksidan och kastade in en hög med pinnar.. guuuuud så kul de hade.. jag gick in och gjorde varm choklad.. jag och majken satt i snön och mös sen medans de andra lekta som galningar.. hon vill hälst sitta i knät och titta på^^ supermysigt!

sen när jag hade kastat in alla hundar gav jag hästarna middag och hämtade ved.. när jag kom in igen låg alla hundarna och snarkade^^

mailade skk innan med, skalis resultat kommer i nästa vecka.. segt:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0