världens längsta morgon..

vi (inklusive gubbe då) gick upp vid 05:45 idag! de roliga var att han va uppe första;) kastade ut vilja, skalman,majken, maffie och oregon i rasthagen och sprang runt lite med dem så att de fick göra sitt och sträcka på sig lite! ingen av dem va dock speciellt pigga så dags! sen gjorde jag mig i ordning och tog lennox på en promenix medans gubben gjorde huset hund säkert!

vid halv 7 va vi i moheda..trött som en säääl! kelly va helt galen och hoppade runt^^ snutt bapp! ska ut och gå med henne när jag kommer hem idag:) länge sen nu! mysigt ska de bli!! efter de blir de en promenix upp till mormor och morfar, och vänta på gubben där!

ikväll ska vi till ingelstad och hämta hem Daisy grisen:) får se vad hon tycker om att få komma hem igen nu när hon varit på semester:P passa på att köpa hundmat med när vi ändå kör igenom stan!

på torsdag kommer de en trevlig familj och kollar på orre borre:) trevlans!
nehe, lektion strax, ska hinna läsa igenom lite bloggar innan hade jag tänkt.. sista lektionen klockan 09:20.. de är lagom de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0