alla <3 dag:)

ja som ja skrev i tidigare inlägg närmar de ju sig faktiskt alla <3 dag:) en av årets mysigaste dagar om du frågar mig^^ första året jag och gubben hade börjat träffas så va vi såå bakis denna dag.. och när han körde hem mig så stannade vi på pappis och köpte en drös sånna hjärtanklubbor till mig för 50öre styck som smakar körsbär ni vet?: hehe romantiskt värre;) eller inte!

andra året LURADE han mig den jävlen;) han sa att de va en fjantig dag.. att vi inte skulle göra nått ihop.. och när han hämtade mig på kvällen så hade han tända ljus, maaaaaaaaaaaassa godis, ostbågar och chips och super söta paketer^^ vi hade en super mysig kväll ihop.. :) lennox va med ganska nyhemkommen då.. då allt började förendras;)

förra året va med mys, men första året är ju helt klart bäst, men kanske detta blir bättre?;) surfade runt som vanligt och hamnade inne på lindablom.se där hon tipsade om denna supersöta sak : http://www.bluebox.se/valentinestips.asp som jag faktiskt planerar att klicka hem:) inte som present dock.. utan bara kul att ha:)

baah! vill hem och krama omhonom nu^^ sjukt så mkt man kan sakna någon på en endaste dag?

Kommentarer
Postat av: Anna

tjenare:)

bara för att Hugo är född på alla hjärtans dag, hihi:)

2009-01-29 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0