allt känns lite bättre:)

efter en riktigt bra dag känns på något sätt livet lite bättre:)
förmiddagen har jag ju redan berättat för er, strax efter de vaknade gubben till liv och vi åkte på hemligt uppdrag;) eter de fikade vi hos hans päron och pratade lite med dem:)vilja har varit med hela dagen och varit så galet duktig! älskade lilla unge!

när vi väl var hemma igen så diskade jag och lagade mat till mig, andreas är extremt förkyld idag ( ni vet,män och deras förkylningar;)) och mår riktigt kasst,hoppas på att de inte är magsjuka bara då han säger att han mår dåligt:S fick i alf laga lite soppa till honomså han fick något i sig.. !

nu har jag varit ute och pysslat med hästarna i en halvtimme, vilja har varit med mig, nu är vilja och lennox ute och rusar som GALNINGAR! hon måste fått sina muskler från deras idiot ryck:P och daisy ligger mätt och belåten framför brasan! tilloch med valparna har somnat:)

vilja är påväg in i höglöp nu så de får busa så mycket de kan nu, för sen får de inte träffas så mycket på ett par dagar!

i morgon är väl planerna att gubben ska leka med filip en runda och jag ska till mormor och morfar.. får väl se hur de blir nu när han är så dålig! stackars gulli:( han ligger som död på sängen i mjukisbyxor^^ gulle gubben<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0