Besiktning

japp japp! nu sitter jag här och tror att jag fått ordning på alla papper som ska med till vetten! vi packar in oss i lillbilen (jag, gubbe, en bullmastiff valp och 5 amstaff valpar) och åker till vetten om sådär en timme för besiktning, vaccination och chipp (förutom maffia som bara ska ha sin 12 veckors sprutis^^) håll nu tummarna för att alla går igenom;)

fick lite nya bilder på rölla med, i morgon är de exakt en vecka till den "lilla" söta damen kommer:) va och berättad för gubbens päron igår, hehe de verkade med tycka att deva lite tufft med en "riktig häst", kul!

hans mor lånde en klänning av mig som hon skulle prova, vi håller tummarna för att den passar;)

ska strax gå ut och ge pållarna lite frukost. vill ni se fler bilder på gubbens klump? äsch en till får ni i alf^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0