blogga två gånger om dagen..

.. ska vara bra för magen:)

det jag egentligen vill med mitt bloggande är att minska stressen, att ta mig tid att tänka efter och uttrycka mig.. istället för att bara tänka.. att våga släppa inmännikor.. även om de bara är på de alldagliga bitarna.. tror inte att någon egntligen uppskattar att läsa om vad jag har städat under dagen eller sådär, men de hjälper mig, och de är för mig jag bloggar:)

sitter och pratar med mimmie på msn, hon berättade att jag slutar 12:15 i morgon, och om vi får behålla detta schemat, alla måndagar resten av året:) vilket betyder att jag antingen kan ta 12.15 bussen då vi har anita ( UF, eget typ) hem.. då måste visseligen gubben upp då men i alf^^ eller.. ta igen lite och ta 14:45 bussenhem..så underbart!<3

Arizona åkte idag, sen va vi en runda hos andreas päron och matade muffe med matrester^^ deras "mini" gris:P han blir så glad då^^ sen ¨åkte vi och handlade chips, ostbågad, dipp, lösgodis, negerbollar och mjölk:P sen har vi bara legat på sängen och fetat oss och gosat^^ mysigt pysigt!

nu sitter jag och laddar upp alla mina bilder jag tagit mot bdb.. skickade alla valpköpare dit då de är så stora att de inte ens går att skicka i mail (SUCK!)  försökte få en stå bild på maffia, men de va lönlöst..hon bara satte sig ner och gav mig tassen:P vi får nog träna mer på dedär;)

bild på hanen som är kvar, 10 veckor, blue fawn, stilig kille:)

Kommentarer
Postat av: sara

Har dom skaffat en ny hund ? :S mycket konstigt...

2009-01-19 @ 14:27:06
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0