den 21/3

blir de troligen en tripp med maffia till vederöd, för att ställa på bullmastiff utställningen:) lite spännande med utlänsk dommare och allt..ska bara lista ut hus man anmäler:P

har haft både maffia och majken ute en bra stud idag.. de rusade runt som galningar med vilja:P lennox tycker att valparna är äkliga och att de är äkligt att vara ute så han låg inne och sov^^

har även varit duktig och städat här hemma medans gubben städade hos valpisarna.. välbehövligt vill jag lova! ska bli skönt nu när två åker! har tid för besiktning på en denna veckan och ennästa.. då de ska flytta till sina nya hem:)

nu ska jag bara skura golven med se ska jagtvinga ut lennox en stund..har fått för mig att han ska dra lite idag..får väl se hur de går... hanblir så stel är de är kallt så får bli massor med massage!

behöver även jobba på lite med mitt projekt arbete:/ segt.. har presentation på min och gubbens tre års dag.. usch!!

lite bilder:

Kommentarer
Postat av: sara

Majken !!! =) <3 <3

2009-01-12 @ 18:18:43
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: plastis

vilka härliga bilder.

2009-01-12 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0